We live in the real life - kapitel 5

Jag vaknade av att nån snarkade och att min mobil vibrerade.
Det var ett mess från mamma jag drog den lilla bilden till den andra sidan.
" Jag kommer inte hem hela veckan för jag måste stanna hemma hos mamma, hon har fått feber"
Jag samlade mod och skrev ett litet lycka till innan jag låste mobilen.
Justin stönade och drömde antagligen en mardröm, han blev sur igår kväll och jag undrar om han förlåter mig.
Jag tog på mig mina mjuka sockar som jag fick i julklapp som var bunden med ett ljusrosa band och jag har kvar den i en utav mina små lådor. Jag smög ner till köket och tog fram frukost, och då vaknade Justin till han kom i sin pyamas och kom ner till mig.
- Godmorgon, jag åker om en eller två timmar, sa han med ett stön.
Han tog juice paketet och började hälla upp i ett glas.
- Okej men jag måste fortfarande prata med dig, sa jag med ett gäspande samtidigt.
Jag gjorde en macka i farten och satte mig ner i en utav barstolarna och klappade på den bredvid mig som visade att han skulle sätta sig där och det gjorde han.
- Vad var det som var så viktigt? frågade han lite surt
- Du är sur som en kråka och du ville berätta nånting också, sa jag
- Jag gillar dig Selena, du är grym. Jag .. han avslutade aldrig meningen utan började gråta.
Jag blev helt förkrossad, jag kramade honom hårt.
- Du Justin ska vi åka till dig? frågade jag honom. Känslorna rusade snabbt när han till slut nickade och jag tog snabbt ett par mjukisbyxor och ett pösig t-shirt.
Han tog kläderna och gick in i toan för att samtidigt borsta tänderna.
- JUSTINS PERSPEKTIV -
Selena gav mig kläderna och jag rusade in i toaletten och tänkte säga till henne om vi kunde åka på en resa tillsammans kanske till Hawaii.
Hon verkade inte gilla mig så mycket ändå, för hon bara kramade mig och sa inte "det ordet"
Jag tog tag i en ny tandborste och borstade tänderna som vanligt och gick ut ur toan.
Hon log hela tiden och kollade på mig som ett litet barn men hon var två år äldre men vad spelade det för roll.
- Jag kör dig till Usher, sa Selena lite glatt kanske för mycket.
- Jag älskar dig också, men är du säker för ett förhållande? frågade Selena mig.
- Jag vet inte ska vi vänta? svarade jag
- Vill du veta vad jag tycker? Jag tycker vi borde vänta lite tills vi börjat spela in Right okej? sa Selena svagt
Det blev tyst i Ushers fina bil och jag lutade mig mot fönsterrutan, mitt "team" sa att det skulle ta ett tag innan vi skulle hinna klart med låten innan denna månaden.
- Du Selena är det för tidigt om du ville följa med till Hawaii?
- Ja gärna!
Jag lättade mitt hjärta lite mer, vi skulle åka till Hawaii tillsammans.
Paparazzis hade fotat oss när jag hade tårar i ögonen och jag hållde Selenas hand  och vi var på väg till bilen.
Jag bad Selena att stanna vid närmaste bensinmack och sprang snabbt in för att köpa tidningen.
Det var en tjej som hade på sig mitt face på hennes tröja och jag tog tidningen och betalade och hon märkte inget men när jag var på väg ut så skrek hon JUSTIN BIEBER men inte åt mig för hon såg världens gulligaste bild på mig men jag föreslår att alla bilder är snygga men inte alla för jag föreslår den riktiga Justin Bieber.
- Ja, vad ville du? frågade jag
Hon kollade upp efter hundra år efter.
- Jag pratade inte.. sa hon sedan skrek hon och kramade mig.
- Trevligt att du gillar mig men jag föreslår att du inte är så tyken mot folk, Hejdå!
Hon barade gapade när jag skrev på ett papper med min autograf.
Jag gick snabbt till bilen där Selena hade väntat på mig. Hon såg faktiskt rätt avundsjuk ut.
Jag pussade henne på kinden och gav henne tidningen som visade att det var min tur att köra.
- SELENAS PERSPEKTIV -
Jag gav honom en lång kram innan jag bytte plats till den bredivd mig och tog emot tidningen.
Jag såg framsidan, det kanske var därför han verkligen ville ha tidningen för det handlade om mig och Justin alltså JELENA.
Jag började läsa och det stod i stil såhär: " Selena verkade gjort Justin lite känslomässig efterssom våran Justin verkade ha haft tårar. De håller händerna och verkar ha blivit tillsammans, Vi hoppas att han hittat kärleken"
Jag blev röd som en tomat.
Vi var framme vid Usher och justin och han hälsade på sitt sätt och jag nickade lite som ett hej.
När de hälsade klart där ute gick vi in i huset och in i studion direkt.
- Vi kan börja med att sjunga in låten i studion visst, sa några från teamet.
Jag blev glad för vi skulle även till Hawaii för att spela in musikvideon där.
-
"Everybody grows up"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Everybody!

2012-04-06 @ 10:38:36
Postat av: Anonym

Sugen på en ny gratis design? isf checka min blogg: http://justindrewbieberdesigner.blogg.se , där står allt du behöver veta, sedan är det bara att mejla.

Längst ner finns även de designer jag har gjort.

Kram Hanna!

2012-04-13 @ 13:47:11
Postat av: Anonym

Oj jag råkade skriva fel: http://justindrewbiebernyheterdesigner.blogg.se (:

2012-04-13 @ 13:58:29
Postat av: BIEBERLAUGH - NOVELLBLOGG

Sv: Tyvärr så tar jag 50 kr betalt:/

2012-04-14 @ 11:14:18
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej! Jag har mejlat dig angående designen nu! Skulle uppskatta om du kollade din mejl och kanske svarade :)

Kram

2012-04-19 @ 11:16:23
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Mickan - / My Life In My Words

Ser att du har hört av dig till fler personer angående design, och du har inte svarat på mitt mejl, så antar att jag tar bort dig från listan nu?

2012-04-26 @ 01:04:48
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej! Påminner dig igen om att jag har gjort klart designen nu, och skulle vilja att du kollade din mejl.. Var bara det, hör gärna av dig! Kram

2012-05-17 @ 01:12:08
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Design By Evelina- Gratis bloggdesigner & Headers

Hej behöver du ny design eller header. Jag gör helt GRATIS enkla men fina designer eller om du bara vill ha en header. Om du vill beställa en mejla gärna: [email protected] om du vill ha en som redan är gjord besök gärna min blogg och kolla under headers. Kram Evelina ( http://designbyevelina.blogspot.se/ )

2012-06-19 @ 19:02:33
URL: http://designbyevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0