We live in the real life - kapitel 3

Jag är inte den typen som är vaken så länge det tycker jag faktist är lite synd, Chip kom in till mitt rum och la sig gott på den andra sidan av min dubbelsäng på kudden. Jag bytte om snabbt till pyamas och la mig på sängen och messade lite innan jag somnade.
-
Idag verkade det som om en vanlig dag men jag skulle inte träffa Justin idag utan jag skulle chilla med Linn för hon kom hem igår.
Linn knackade på dörren, jag fick byta om som en galning till omepiece och öppna dörren. Hon hade sovsäcka och snacks, allt!
Jag hade ett program vid datan så jag kan kolla på film som är på bio så vi kollade på Hunger Spelen.
Den var helt okey och när vi såg klart den så tog Linn fram tidningar och när jag läste Y! var jag med i tidningen! Det stod såhär:
"Justin Bieber verkar både ha hunnit skaffa en flickvän, Selena Gomez! Hon och Justin hade träffats under en konsert som hände i backstage där hon uppträdade med låten Jason Derulos låt och berättade att hon skulle göra ett album med honom."
Jag bara gapade jag med i tidningen! Men som Justins "flickvän", jag blev lite besviken faktiskt men ändå!
Min mobil vibrerade, det var Justin.
- Hallå?
- Hej Selena! Kan vi träffas idag ? Jag kunde inte den tiden jag skrev så går det nu?
- Visst,
Jag la på och sa till Linn att vi inte kunde vara med varann längre. Hon blev förstörd men sa att hon kunde passa hundarna.
- Tack, jag hade glömt av dem. vi kramades och jag gick upp för att byta om från mjukis till jeans.
Jag sprang snabbt till bilen, vilken tur att jag hade körkort hur skulle jag annars åka iväg men aja.
Bilnyckeln sattes in där den skulle och radion började och de spelade we found love med rihanna och jag älskade den sången så jag sjöng efter. Hsn sa att vi skulle mötas vid en dans/musik sal och det var en bit härifrån.
jag fick stanna några gånger för att kanske köpa en macka och tanka bilen.
efter hundra år kändes det så var jag framme.
När vi hälsade så säger han det, HUNDRA år efter säger han:
- Du kunde ha tagit tåget eller flygplan vet du?
- Men varför sa du inget då? Han började skratta och det rann tårar från hans hasselbruna ögon.
jag blev lite förtjust i honom och hans hasselbruna ögon.
Vi började prata om låtar och vi valde att albumet skulle heta "Right" och jag kom på det.
Jag och justin skulle skriva låtarna tillsammans så vi måste lära känna varann lite mer. Han bjöd mig på "arbetsdejt"
- Vi går till denna resturangen, sa han och pekade på en resturang som hette " All in food" Mmmm.. smarrigt.
- Du vi går till Subway istället, sa jag
- Vad är det för nåt? frågade han, är han en utomjordning? aldrig ätit på subway.
- det är en varma mackor ställe, bästa beskrivningen nånsin eller hur? vi skrattade båda två och gick ut.
Justin ville testa Subway och vi tog båda grillad kyckling med curry.
Vi satte oss vid ett ledigt bord och paparazzis attackerade oss. not fun.
Han tyckte det var gott och vi började prata om den låten Right.
"I Like to read do u wanna belive it's right.."
Vi hade pratat klart och vi gav varann en kram och jag gav honom en puss på kinden och han började rodna.
- Hejdå, sa vi båda samtidigt och Justins bils motor pajade så han fick åka med mig.
- Så synd lilla Justin, sa jag och skrattade smått.
Jag hade stängt radion men Justin sjöng hela tiden.
- Du Selena..
- Ja, han såg så ledsen ut och ganska besviken.
-
If i was a boyfriend ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra berättelse!

2012-03-30 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0